Sierpień 2013 (+3,10%)

Gorąco na dworze aż się nie chce do komputera przysiąść. Ale w końcu po to tego bloga prowadzę, żeby się zmotywować. Wiecie, wstyd zaniedbać, kiedy tyle osób widzi :)

kliknij aby powiększyć

W lipcu dokupiłem akcje dwóch spółek: Medicalgorithmics i 11 bit studios. Wydałem na nie ok. 27 000 zł. Ot, zwykły zakup za niewielką kwotę. Mam nadzieję, że w długim terminie się zwróci z nawiązką, bo obie spółki uważam na bardzo perspektywiczne.

Ogólne wyniki jako tako. Trochę spada, trochę rośnie. Generalnie portfel obsunął się trochę, ale to niewielkie różnice, więc nawet nie ma co klawiatury niszczyć na takie drobnostki.

Do tej pory zainwestowałem 268083,94 zł
Wartość portfela to 276404,07 zł
Zysk to 8320,13 zł
Jestem 3,10 % na plusie

Dodatkowo wpadła jeszcze jakaś dywidenda, ale to znów grosze. Nawet nie patrzyłem, która spółka ją wypłaciła, ale na pewno pieniądze lepiej posłużyły spółce niż akcjonariuszom. Od wypłaty dywidendy są duże spółki, a nie start-upy.

W najbliższym czasie giełda pewnie będzie podrygiwać do góry. W końcu w USA padł rekord. New Connect pewnie jednak pójdzie swoją drogą :)

W sierpniu czeka nas wysyp raportów kwartalnych. Spółki pochwalą się wynikami, a na New Connect oznacza to huśtawkę nastrojów. Przewiduję, że kilka spółek zaliczy solidne spadki lub wzrosty. Wszystko zależy od tego, czy pozytywnie czy negatywnie zaskoczą inwestorów.

Żałuję, że ostatnio nie debiutują żadne ciekawe spółki. Chętnie zainwestowałbym w coś nowego. Ot, taki kaprys. Najchętniej dokupiłbym coś z branży IT lub coś z biotechnologii. Jeśli macie namiary na takie spółki z New Connect (może którąś przeoczyłem), to piszcie w komentarzach.