Lipiec 2013 (+4,29%)

Czerwiec to mój ulubiony miesiąc. To właśnie w czerwcu zaczyna się lato a wraz z nim upały. Wprost uwielbiam wylegiwać się na plaży. Niestety trochę padało, więc miałem czas na New Connect. Nie ma tego złego…

kliknij aby powiększyć

Dokupiłem trochę akcji. Zainwestowałem w Pgs Software, Plasma System, Zwg i Socializer. W sumie wydałem 40 tysięcy z małym hakiem i jestem przekonany, że nie są to pieniądze wyrzucone w błoto. Wszystkie 4 to dobre spółki z perspektywami.

Co do ogólnych wyników, to są trochę gorsze niż miesiąc temu, ale dla mnie to nie jest tak ważne. Wciąż czekam do momentu, gdy choć jedna z moich spółek wystrzeli.

Do tej pory zainwestowałem 240289,49 zł
Wartość portfela to 250593,48 zł
Zysk to 10303,99 zł
Jestem 4,29 % na plusie

Potencjał na najbliższe miesiące oceniam neutralnie. Politycy strasznie mieszają, ale gospodarka kręci się wbrew nim. Jest mi to obojętne, czy OFE będą mogły inwestować w akcje, czy nie. W razie wzrostów którejkolwiek z moich spółek motorem napędowym będzie najprawdopodobniej zagranica.

Lato spędzę w tym roku w Polsce. W lipcu wybieram się na dłuższy wypad do znajomych, ale będę miał tam dostęp do internetu, więc i na giełdę i na bloga zapewne zaglądnę.