Październik 2013 (+5,11%)

Czas na kolejną tabelkę.

kliknij aby powiększyć

W związku z tym, że nałożyłem sobie karę, żadnych zakupów nie było. Żadnej spółki się również nie pozbyłem.

Karę nałożyłem sobie po bankructwie spółki MEW, o czym pisałem miesiąc temu. Była to niezbyt dotkliwa kara, ale kara musi być. Powinno mnie to zniechęcić przed dokonywaniem pochopnych inwestycji.

Spółka Aton HT, na której odnotowuję obecnie sporą stratę, obiecała publikację raportu rocznego w ciągu kilku dni. Powinno to skutkować odblokowaniem możliwości handlu jej akcjami. Jeśli tak się stanie, to najprawdopodobniej wkrótce opuści ona mój portfel. Wszystko zależy też oczywiście od treści tegoż raportu.

Podobnie nagrabiła sobie spółka Widok Energia SA, w którą również zainwestowałem. Również oni obiecali publikację raportów: rocznego i kwartalnego. Jeśli raporty mi się nie spodobają, to również i tej spółki się pozbędę.

Na koniec podsumowanie dotychczasowych wyników:

Do tej pory zainwestowałem 263 267,14 zł
Wartość portfela to 276 714,34 zł
Zysk z posiadanych akcji to 13 447,20 zł
Jestem 5,11 % na plusie