Maj 2013 (+4,94%)

W kwietniu dość sporo dokupiłem. Wynik to niecałe 10 000 zł na plusie. Przydałaby się hossa :)


W kwietniu inwestowałem w liderów wzrostów mojego portfela. Na zakupy wydałem ok. 40 000 zł, więc trochę akcji przybyło. Dokupiłem: Socializer, Mabion, Organic Farma Zdrowia, PGS Software, 11 Bit Studios, S4E i ZWG.

Ciekawostką jest fakt, że PGS wypłaciło w kwietniu dywidendę. Było to bodajże 18 gr za akcję. Groszowe sprawy, więc nie będę ich tu uwzględniał.

Do tej pory zainwestowałem 199 880,47 zł
Wartość portfela to 209 749,60 zł
Zysk to 9 869,13 zł

W maju wyjeżdżam na 3 tygodnie w ciepłe kraje, więc na blogu nie będę się udzielał.

A! Jako negatywny odbieram fakt, że giełda podkręca śrubkę spółkom z New Connect. Może i spółki będą bardziej przejrzyste, ale koszty funkcjonowania na giełdzie pewnie wzrosną. Po co? Przecież nikt nikomu nie każe kupować akcji spółek-widmo :)