Kwiecień 2013 (+4,28%)

Kolejny miesiąc zysków! Na razie portfel urósł o parę groszy, ale trend zadowala.


Dokupiłem PG Software. Bardzo dobra spółka z Wrocławia. Zauważyłem, że zatrudniają pracowników na potęgę. Dla mnie to zapowiedź przyszłych zysków. Jeśli się nie uda, to po prostu stracę pieniądze, których i tak nie potrzebuję.

Mabion planuje przejście na główny parkiet. Zastanawiam się, co z nią zrobić. Chyba nie obrazicie się, że blog o New Connect będzie miał w portfelu spółkę z WIG-u? W końcu to spółka, która wywodzi się z New Connect.

Zastanawiałem się nad pozbyciem się najbardziej spadających spółek. Ale kto powiedział, że to właśnie Aton HT nie będzie polskim Apple? Zadatki przecież ma. Musicie mi więc wybaczyć niewyraźny obrazek, ale żadnej spółki nie sprzedam.

Do tej pory zainwestowałem 166 155,37 zł
Wartość portfela to 173 266,40 zł
Zysk to 7 111,03 zł

Na razie jest słabo, ale ja jestem cierpliwym człowiekiem. Zamierzam dokupować kolejne walory, ale będę to robił powoli. Bardzo chętnie przyjmę nazwy perspektywicznych spółek w komentarzach pod postem.