Listopad 2013 (+29,78%)!!!

Coś nieprawdopodobnego! Zauważcie, ile zarobiłem w październiku!

kliknij aby powiększyć

Jestem w szoku. Prawie wszystko rosło! Zysk jest niesamowity. Mój portfel urósł o jakieś 60 000 zł w jeden miesiąc!

Szczególnie dużo zarobiłem na ZWG. Kurs urósł z 6,6 zł na 9,65 zł. Tylko na tej jednej spółce zarobiłem jakieś 15 000 zł.

Nie był to pojedynczy strzał. Wygląda na to, że inwestorzy z dużego parkietu napompowali już duże balony i przyszli pompować małe. Małe balony pompuje się łatwiej, więc jeśli sytuacja się utrzyma, to w najbliższych miesiącach New Connect będzie królem wzrostów. W to mi graj.

Do beczki miodu dodam łyżkę dziegciu. Pozbyłem się spółki Aton HT. Przeżywa ciężkie chwilę, więc wolałem ewakuować się z tonącego okrętu. Tym razem strata była większa niż na MEW. Wtedy straciłem dokładnie 4 407,78 zł. Tym razem Aton HT przyniósł mi 9 244,26 zł straty. To już całkiem spora kwota.

Do tej pory inwestowanie na New Connect traktowałem trochę jako zabawę. Teraz to zmieniam. Nie mam zamiaru tracić pieniędzy.

Będę jeszcze baczniej przyglądał się spółkom. Jeśli stwierdzę, że jakaś nie ma super-perspektyw na rozwój, to sprzedam. Jestem sporo "do przodu". Lepszego momentu może nie być. Małe baloniki szybciej pękają.

Na koniec podsumowanie dotychczasowych wyników:

Aktualnie posiadany kapitał 251 996,81 zł
Wartość portfela to 327 037,66 zł
Zysk z posiadanych akcji to 75 040,85 zł
Jestem 29,78 % na plusie
Strata z dotychczas sprzedanych walorów 13 652 zł