Maj 2014 (+4,52%)

Witam serdecznie w kolejnym podsumowaniu inwestycji na New Connect.

Inwestycje New Connect

Dokupiłem akcje kolejnej spółki. Chodzi o Sunex z Raciborza. Spółka zajmuje się głównie produkcją kolektorów słonecznych. Wg mnie to przyszłościowa działalność. Oby spółka mnie nie zawiodła. Na razie tracę prawie 1,5 tysiąca zł, ale to grosze. W długim terminie liczę na spore zyski. Zobaczymy, jak będzie.

Moje spółki opublikowały raporty kwartalne. Niczego ciekawego w nich nie było. Żaden z nich nie zmienił znacząco obrazu spółki. Z tego powodu nie sprzedałem akcji żadnej ze spółek portfelowych.

Wydaje się, że wzrosty na New Connect chwilowo zahamowały. Nie jest to dobry znak. Z tego powodu postanowiłem ograniczyć zakupy. Zobaczymy, co z tego wyjdzie. W przypadku pierwszych oznak korekty (a może bessy?) pewnie zredukuję trochę mój portfel. W czasie spadków będę ograniczał zakupy do spółek, które rozwijają się mimo złej sytuacji na giełdzie.

Podsumowanie moich inwestycji:

Tyle zainwestowałem 198 262,38 zł
Wartość akcji w portfelu 207 504,49 zł
Zysk z posiadanych akcji 9 242,11 zł
Jestem 4,52 % na plusie
Zysk z dotychczas sprzedanych akcji 151 588,00 zł

Ps. Może kogoś zaciekawi wywiad ze mną? Rozmawiałem z Michałem Sankowskim.