Marzec 2014 (+75,75%)

Kto śledzi mój profil na Google+, ten wie, że w lutym traciłem trochę pieniędzy. Okazało się, że po serii raportów kwartalnych, na New Connect zaczęło bujać kursami. Pod koniec miesiąca wszystko wróciło do normy. Mój portfel inwestycyjny znów wygląda całkiem przyzwoicie.

New Connect portel inwestycyjny
kliknij aby powiększyć

Już myślałem, że luty zakończę bez żadnych sprzedaży, ale kilka dni temu zdecydowałem się na małe porządki. Pozbyłem się akcji, którym nie wieszczę już znaczących wzrostów.

Sprzedałem:

Depend - zysk 2 053,12 zł
ZWG - zysk 11 981,90 zł

W ich miejsce kupiłem Easy Call i Wdb Brokerzy. Zdecydowałem się akurat na te spółki, ponieważ obie są liderami wzrostów i prowadzą ciekawą, perspektywiczną działalność. Z małymi spółkami to tak jest, że ich kursy mogą rosnąć nawet latami. W końcu mają dużo miejsca na rozwój. Właśnie podłączyłem się do tych wzrostów i mam nadzieję, że to dobra decyzja.

Aktualne spółki to wg mnie śmietanka New Connect. Pokładam w nich wielkie nadzieje :)

Podsumowanie moich inwestycji:

Tyle zainwestowałem 207 133,05 zł
Wartość akcji w portfelu 364 030,67 zł
Zysk z posiadanych akcji 164 163,99 zł
Jestem 75,75 % na plusie
Zysk z dotychczas sprzedanych walorów 7 266,37 zł