Luty 2014 (+68,81%!!!)

New Connect to nie S&P 500, Dax ani nawet Wig. Nas bessa nie dotyczy hehe

New Connect portel inwestycyjny
kliknij aby powiększyć

Kolejny raz pozbyłem się spółek, którym już nie ufam. Wolę skoncentrować się na najlepszych spółkach niż trzymać wiele spółek, których nawet nie jestem w stanie śledzić.

Sprzedałem:

Emuzyka - zysk 2 2 991,55 zł
Plasma - zysk 6 022,76 zł
Browar Gontyniec - strata 371,33 zł
11 Bit Studios - strata 1 908,35 zł
Cloud Technologies - zysk 1 854,83 zł

Dokupiłem za to drobny pakiecik akcji spółki Synektik. Na razie jest to jedna z gwiazd mojego portfela. Spółka ładnie rośnie, więc postanowiłem powiększyć pakiet, bo był tak mały, że aż mi trochę wstyd było.

Planowałem też kupno pakietu spółki Comperia. Tymczasem spółka się zwinęła i przechodzi na parkiet główny. Parkiet główny mnie kompletnie nie interesuje i nie będę kupował akcji tamtych spółek.

Po ostatnich sprzedażach mam trochę wolnego kapitału. Nie ma tego zbyt dużo, ale mógłbym poświęcić jakieś 80-100 tysięcy. Pytanie tylko, czy czasem gorsze czasy nie przyjdą też i na New Connect? Szczerze mówiąc obawiam się trochę dalszych inwestycji. Co sądzicie o perspektywach na najbliższych kilka miesięcy?

Na koniec podsumowanie inwestycji:

Aktualnie posiadany kapitał 187 437,07 zł
Wartość portfela to 316 419,06 zł
Zysk z posiadanych akcji to 128 981,99 zł
Jestem 68,81 % na plusie
Strata z dotychczas sprzedanych walorów 6 768,65 zł