Grudzień 2013 (+39,37%)

Zabrałem się za jesienne porządki. Co z tego wyszło?

New Connect portel inwestycyjny
kliknij aby powiększyć

Jak widzicie na obrazku mój portfel inwestycyjny mocno "schudł". Pozbyłem się głównie kul u nogi oraz spółek, które nie rosną dynamicznie.

Sprzedałem:

Aduma - strata 2 225,11 zł
Bioerg - strata 1 640,58 zł
S4E - zysk 4 668,58 zł
Widok Energia - strata 6 794 zł
Mediacap - zysk 4 285,04 zł

To nie są spółki, których szukam. Albo wegetują, albo tracą, albo bankrutują. Spółka Widok Energia została już nawet wykluczona z obrotu. Dobrze, że znalazłem kupca, bo zostałbym z niepotrzebnym kłopotem.

Przypomnę, że moim celem jest poszukiwanie polskiego Apple. Ma to być spółka, która dynamicznie rośnie i się rozwija. Interesuje mnie zysk w okresie nawet 10-letnim. Jestem w stanie podjąć maksymalnie wysokie ryzyko by osiągnąć maksymalnie wysoki zysk.

Do portfela dokupiłem nową spółkę. Jest to Uboat Line. Spółka zajmuje się rezerwacją połączeń promowych. Zauważyłem, że biznes nieźle się kręci, więc kupiłem. Mam nadzieję, że rozwój się utrzyma i spółka wypłynie na szerokie wody.

Rozglądam się też na kolejnymi spółkami. Jeśli macie jakieś sugestie, to proszę o komentarz.

Kończę jak zwykle podsumowaniem inwestycji:

Aktualnie posiadany kapitał 232 822,69 zł
Wartość portfela to 324 491,47 zł
Zysk z posiadanych akcji to 91 668,78 zł
Jestem 39,37 % na plusie
Strata z dotychczas sprzedanych walorów 15 358,10 zł