Czerwiec 2013 (+6,61%)

Tym razem miesiąc bez zakupów. W maju nie inwestowałem na giełdzie, tylko korzystałem z życia. Wróciłem opalony i wypoczęty.


Wyniki cieszą oko. Prawie wszystkie spółki poprawiły notowania. Szkoda, że ZWG spadło o jakieś 5 000 zł, ale na szczęście inne spółki nadrobiły.

Na szczególne uznanie zasługuje Organic Farma Zdrowia. Mocny wzrost zanotował też Blirt.

Do tej pory zainwestowałem 199 880,47 zł
Wartość portfela to 213 097,68 zł
Zysk to 13217,21 zł

Żadna ciekawa spółka nie zadebiutowała ostatnio na New Connect, więc żadnych nowych zakupów nie planuję. W czerwcu zamierzam posiedzieć w domu, więc na pewno znajdę czas na giełdę. Powiększę więc pakiety w spółkach, które zarabiają dla mnie najwięcej.

Liczę też, że wzrosty na dużej giełdzie przełożą się na wzrosty na New Connect. Jak wiadomo w czasie prosperity małe spółki rosną najszybciej. Na przykład takie 11 Bit Studios jest na pewno bardziej dynamiczną spółką niż City Inteactive czy CD Project Red.